Tema: Re: planchete
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-18 18:15:59
On 2016-08-17 09:47, Exo wrote:
> be to iš esmės paaiškink, kokiu tikslu gali reikėti būtent androidinio
> išskyrus pinigų taupymą, kas samsungo atvėju neveikia?

O tu iš esmės paaiškink, kam gali tablete būti reikalingi pilni
windowsai, jei tu jo neplanuoji "po medeliu" naudoti? Nes tavo aprašytas
žaidimų žaidimas tablete su pajungtu xbox kontroleriu, tai, sakyčiau,
nelabai standartinis tableto naudojimas... Bent jau man asmeniškai toks
atrakcionas nafig nereikalingas.

Man (spėju ir daugumai žmonių) tabletas reikalingas smulkioms užduotims
atlikti - oro prognozę pažiūrėt, į vieną kitą laišką atsakyti, GPS
maršrutus pasižiūrėt, pačatint, web panaršyt, kokią nors youtubę
paspoksot, kokį paprastą žaidimuką pažaist, kai tenka kur nors sėdėt ir
ilgai laukt. Viskas. Tai androidas tam tinka idealiai. Alternatyva
androidui - iOS, o windowsams vietos aš čia iš viso nematau. Pažiūrėjus
į pasaulinę statistiką, ne aš vienas toks :)

O apsimest, jog koks surface 3 bus pilnavertis notebuko pakaitalas, irgi
kvaila. Geriausiu atveju, tiks kaip netbuko pakaitalas. Nors man
asmeniškai ir čia tvirta konstrukcija su klaviatūra yra ženkliai
patogiau, nei magnetais prisabačinta minkšta. IMHO.