Tema: Re: planchete
Autorius: bat0nas
Data: 2016-08-18 07:51:07
Naudojam Tab4. Tai galiu patvirtinti, kad ten po bet ko raiška atrodo
prastai.
Pats daiktas toks grynai ne itin brangus darbinis arkliukas. Vaikams sueina.
Sau rinkčiausi S'us (dailiau sudėtas, ekranas malonesnis, greičiau vartosi).

"foonia"  parašė naujienų news:np2h0f$cfv$1@trimpas.omnitel.net...

Po Tab S pasinaudojus Tab 4 labai jauciasi rezoliucijos skirtumas (10"
modelyje)

--
foonia