Tema: Re: q:planchete
Autorius: Diamondas
Data: 2016-08-16 08:47:13
Naudoju T230 tas pats tik be LTE, bet sakyciau mazoka labai tu 8Gb - keli
zaidimai ir psio jau pastoviai valinet cache nes neuztenka vietos
atnaujinimams :( O i SD ne visos programeles persimeta. Tai sakyciau imti
minimum 16 Gb tada bus pats tas ir gal visgi 8", nes 7" jau kiek mazoka, o
10" didelis ir sunkus.