Tema: Re: planchete
Autorius: Exo
Data: 2016-08-17 09:47:53
Kur pradiniam tekste parašyta jog reikia Androidinio? be to iš esmės
paaiškink, kokiu tikslu gali reikėti būtent androidinio išskyrus pinigų
taupymą, kas samsungo atvėju neveikia?

Exo

On 2016-08-16 09:33, Exo wrote:
> Nu ple už tokią kainą, jau ir surface 3 galima per skelbimus susirast
> normalų ir bus tau tikras x86, o ne arm’as....

Ir kas čia tuo norėta pasakyti? :) Gerai, jog bent ne kavos aparato ar
dviračio pirkimą pareklamavai už tuos pinigus :)

Kaip absurdiškai tai neskambėtų, bet dauguma žmonių, visgi, supranta ko
jiems reikia ir perka tai, ko jiems reikia, o ne tai, ką jie galėtų
nereikalingo už tą pačią sumą nupirkti...

Surface 3 yra labai geras windowsinis tabletas, bet kai reikalingas
androidinis, tai tas surface visai ne į temą. Jei jau norį pasiūlyti
alternatyvą SM Galaxy TAB S2 9.7, tai siūlyk bent Pixel C ar iš bėdos
Nexus 9. Aš pvz. norėjau Pixel C pirkt, bet primečiau, jog neverta tiek
pinigų sukišti į eilinį žaislą. Kol kas jo kainos neprotingai didelės.