Tema: Re: q:planchete
Autorius: Rrr
Data: 2016-08-13 01:15:01
Rekomenduociau 7-8, tulike 10 per didelis. Turim ir 7 (T235), ir 10
(Tab4) samsungus, man 10 per didelis, bet draugei tinka ir labiau
patinka 10inis. Specifikacijos galim sakyt tos pacios.

Asmeniskai naudoju Tab 4 T235 (7-iu), tai labai patenkintas, viskas
veikia, nieks nestringa, puslapiai tiesiog skraido ir kaina nera didele.
Dabar jau prekyboje nera, bet analogas:

http://www.skytech.lt/smt280-black-samsung-galaxy-tab-2016-t280-black-ips-lcd-800x1280-quadcore-ghz-8g-p-309990.html
(tik WiFi)

http://www.skytech.lt/smt285nzkaxeo-tablet-galaxy-smt285-8gblte-black-smt285-samsung-p-319995.html
(su SIM/LTE)

Turbut geriau kokybes:kainos santykiu nezinau ar ka rasi. Tiesa, ramo
1.5 GB, bet naudoju virs metu ir nei karto nebuvo problemu del
atminties. Puslapiam, youtube, zaidimam, programelem, mapsam ir t.t. per
akis, niekas nestringa niekad, akumas superinis, dydis pats tas tiek
tulike tiek nesiotis visur kitur. Budamas ne mieste, buna pramaigau puse
dienos ji neatsiplesdamas, tikrai del dydzio nesiskundziu, ko
nepasakyciau apie 10-ini (per didelis). Tiesa, tik del viso pikto
dasipirkau MicroSD 32 GB, bet realiai nelabai naudoju net ja, uztenka ir
tu 8GB, nes nieko nefotkinu.

Vienas is tokiu minusu nebent, kad kamera tai tokia nieko gero ir nera
LED/proziko, bet ir pas kitus tabletus panasiai. Vis tiek geriau negu
pas bet kuri kinieti.

Pas ji net visi tie pribumbasai yra, kad gali prie TV pajungt be jokiu
laidu prie Samsung teliku (gal ir prie kitu), bandziau prie keliu jungt,
be problemu jungiasi. Gali TV vos ne kaip kompa naudot, tik sioks toks
lagas yra (kazkas apie 250-500 ms, cia is akies), bet cia jau tokia
technologija. Youtube, nuotraukom, filmukam ir t.t. ziuret per akis,
zaidimams - gal nelabai.