Tema: Re: ОС Windows 10 Mobile получила дату своей смерти
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-12-15 17:57:55
On Tue, 15 Dec 2015 12:34:20 +0100, "amenox" <amenox@gmail.com> wrote:
>Kokie dar kabeliai? Galima ir be jų -
>http://www.schwammysays.net/wp-content/uploads/2015/11/wp_ss_20151126_0010.png
>Šiaip tauta ir be wordo su excelio turi ką žiūrėt ir veikt, pvz. pageiminti,
>fockes ar filmukus pažiūrėt, pabrousinti. Tu jei su mobilke tik worde dirbi
>tai čia tavo problemos.

Haha, vėl darai labai juokinga :) Esi tą virvelesą realiai bandęs?

Aš pvz esu. Tam naudojamas miracastas deja kompresina (negerai
smulkiems šriftams) ir kas liudniausia - juntamai laggina.
Powerpointo prezentacijai ar slidešou - OK, kitoms tavo nurodytoms
veikloms - einanx.

Tokiam androide mirakasto palaikymas jau yra N metų, atsirado su 4.x.

--
kthxbai.