Tema: Re: ОС Windows 10 Mobile получила дату своей смерти
Autorius: Doxlas
Data: 2015-12-14 15:18:50
WM - Windows Mobile, t.y. ARM platformai?
Tai tie "universalūs" apssai egzistuoja natūroj? Kad juos būtų galima
atsisųst į PC hdd, susiinstaliuot į PC, paskui tą patį installerį paleist
telefone?
Surface galit nesiūlyt, man nereikalingas dar vienas notebookas už labai
brangiai. Man įdomu tabletas, todėl įdėjau linkus į parduodamus tabletus su
intelio procais.

"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
> 950 bus su WM ir leisis universalūs mapsai.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=ZkxgZUIFtxA
>
> "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message

>>> Win10. Bet su X64 versija Win10. Kad veiktų man reikalingos windowsinės