Tema: Re: ОС Windows 10 Mobile получила дату своей смерти
Autorius: Doxlas
Data: 2015-12-14 17:07:31
Aš tai suprantu kaip dvi skirtingas tos programos versijas - gi
instaliaciniai failai skiriasi kompui ir mobiliam įrenginiui. Atitinkamai
skiriasi ir galimybės programos versijų. Kas gali būti toks pats, ar bent
panašus - UI. Gi to paties ofiso paketo galimybės desktopinės vienos, o
skirto mob. įrenginiams - kitos.
Man tai įdomiau, ar tie kinietiški tabletai su Intel Cherry Trail Z8300
procais paveža ne tik pačią Win10 operacinę, bet ir kažką naudingo - pilną
Ofisą, Acrobat professional, Photoshop, Autocad - nebūtinai pačias
naujausias ir ėdriausias versijas. Tada man tampa nebereikalingas
notebookas, kažką pakoreguot, pataisyt, pasižiūrėt galėsiu ir su tabletu.