Tema: Re: ОС Windows 10 Mobile получила дату своей смерти
Autorius: Doxlas
Data: 2015-12-14 10:19:06
Ofisas tas pats? Pasijungi per usb DVD-drive, įdedi ofiso DVD ir
instaliuoji? Skypės exe/msi instaliatorių Lumijoj su file exploreriu galima
paleist ir instaliuot?
Nesuprask manęs neteisingai, man pačiam įdomu būtų įsigyt kokį tabletą su
Win10. Bet su X64 versija Win10. Kad veiktų man reikalingos windowsinės
programos.