Tema: Re: ОС Windows 10 Mobile получила дату своей смерти
Autorius: Arj
Data: 2015-12-14 14:50:03
as vis tikiuosi kad googlius "susiims" ir ipils $ I chromeOS developmenta -
tai reali galimybe tureti geresne OS.

abo M$ su Win10 realiai negaleciau pasakyti geriau ar blogiau uz ankstensius
win - kai kas pagerinta, kai kur sudo ideta.
Abo pasiziurejus ka gauni is win ir ka gauni is android'o - nu kaip ne kaip,
android man labiau patinka :)

Ir prie visos mano nemeiles linuxui, jei tokios win tendencijos issilaikys,
man atrodo po sekancios win versijos gal net ir I Linux'o stovykla reiks
pereiti, jei nekils ranka uz hardware su osx moketi.

"Invertuota panda"  parašė naujienų news:n4jhoa$8ec$1@trimpas.omnitel.net...

On Sun, 13 Dec 2015 12:02:40 +0200, Dainiushas wrote:

> tai ką, finita la comedia, turėsim vieną M$ ir viena inteRl? Ir viskas?

PC massmarkete - taip. Kaip beje jau senokai yra. Pabandyk nupirkt kazka
ne interlio ir be fortkiu ir lieka tik visokios lowendines deshofkes.

Jei neisitrauks kokios nors antomonopolines kontoros, tai ilgainiui
linuxo instaliavimas bus mazdaug toks pat paprastas kaip ir ant visokiu
ten surfeisu. Bus vis labiau problematiska rast kompa kuris butina kazka
kas nesigninta mazaminkscio.

--
kthxbai.