Tema: Re: Rootintojams ir pan.
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-23 16:10:14
Kokia faking kasta?
WP naudotojas (Icetom) uzvede kalba apie root baisumus. Tie, kurie
tiesiogiai su tuo susiduria, pabande paneigt ta siauba ir konkreciais
asmeniniais pavyzdziais parode, kokia is root'o gali but nauda.
Taciau kai kurie, kam root'as tiesiog nereikalingas (niekas ju nedurnino,
beje) ar isvis naudojasi ne Androidiniais devaisais, pasijaute uzkabinti ir
puole kazkokias propagandas varyt - tai juos kazkas zemina, tai rootas ne
tik jiem, bet ir niekam turi but nereikalingas, galiausiai viskas iki
kazkokiu kastu daejo.
Tu pats supranti apie ka diskutuot bandai ar nelabai?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/