Tema: Re: Rootintojams ir pan.
Autorius: Exo
Data: 2014-12-16 17:11:32
Čia ne visai galima lyginti android su windais, kadangi windai be admino praktiškai neturi teisių, o va androidas be rooto turi praktiškai visas kasdieniniam vartojimui reikalingas teises (kaip pats minėjai). T.y. aš be admino galiu suinstalint iš esmės viską ko man reikia arba kada nors reikės. Jei taip būtų ir windozėj, tai aš būčiau tik už. Ir tu neteisus dėl "atkaklaus durniaus", jų atkaklumą userio teisės prislopiną ir smarkiai...

Exo

"Caponi"  wrote in message news:m6pe4b$lmg$1@trimpas.omnitel.net...

OK, grazu, nors nuo atkaklaus durniaus vaistu nera (tokiam, beje, ir
isaiskint apie ne admino privalumus dazniausiai galima tik prievartiniu
budu) ir net be admino teisiu toks Windozej prisikt gali, o su galva tai
nebent girtas nesamoniu prisidaryt gali su admino akauntu, bet tema ne apie
tai, tai gal labai nesipleskim i ta puse.
Fokusas tame, kad is po Win tu turi tokia paties pamineta funkcija "run as
admin...". Gaves kompa (asmenini, o ne "valdiska" kaip darbo iranki) be jos,
speju, nebutum labai patenkintas. Vadinamasis rootinimas po Androidu tau
suteikia 1:1 ta pacia galimybe. Teoriskai tai sauguma sumazina? Taip. O
praktiskai? Sakyciau, labai simboliskai, jei isvis kazka ta tema pakeicia.
Juk ko mes baiminames? Kad kazkas nupis asmeninius duomenis? O visi skaitom
kiekviena sudnieki instaliuodami kokiu permissionu appsui reikia ir iki ko
jis gali prieit net ir be jokiu root'u? Visi galvojam ka i kokius debesis
kisam ir koki faina 5-6 raidziu lengvai atsimenama slaptazodi visur is eiles
naudojam (va gi nelabai senas skandaliukas su pasauliniu gviazdu papais, kur
is technines puses viskas prasidejo nuo, tiketina, nejailbraikintu ifonu)?
Ir po to drebam del kazkokio root'o? Labai jOUkinga :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/