Tema: Re: Rootintojams ir pan.
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-23 14:13:06

"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:m7bjcp$9b7$1@trimpas.omnitel.net...
> Na ir kokia pagal tave "rootistų" dalis rinkoje iš parduotų ragelių?

Ka tai keicia? Jei ne visi sugeba pasinaudot turimomis galimybemis, tai dar
nereiskia, kad tos galimybes neturi teises egzistuot arba pacios is saves
yra blogis.

>Nepaisant kad jų yra vienetai kažkodėl jie kaip ir tu skaito save visa
>galva aukštesniais už kitus idiotus su smartais, nors iš esmės sunku
>pasakyti ką jie apgaudinėja - save ar kitus. Gali neatsakinėt, klausimas
>retorinis.

Visgi atsakysiu.
Blet, tu gal isiskaityk kada kas tau rasoma - as butent apie tai ir rasiau,
kad tie kas labiau ispruse kazkokioj srity, siuo atveju rootina ir tai daro
tikslingai, o ne tik tam kad butu, nieko nezemino ir idiotais nevadino, o
pasake, kam konkreciai jiems to reikia ir kodel nera tai kazkoks baubas. Gi
rootinimo priesininkai (jiem to nereikia, naudojasi ne Androidu, nezino kas
tas yra, bet visokiu filadelfiju prisiskaite labai to bijo - priezastis siuo
atveju ne esme) kazkodel puola arsiai gincytis ir kazkam irodinet savo
tiesas, kaltindami oponentus, kad jie kazka zemina (prasau, pacituok toki
teigini, jei jau taip drasiai reki, uzbegdamas uz akiu meginimams tuo
apkaltint mane atkreipsiu demesi, kad idiotais as vadinau tuos, kurie puola
kazka daryt, apie ka neturi zalio supratimo), taskydamiesi argumentais is
serijos "man nereikia, tai ir kitiem nereikia, gi ziurek kiek su
nerootintais aparatais vaiksto" (nu kurgi ne, as kaip ir sakiau, profesiju
ant svieto yra daug, ir visiskai normalu, kad, pavadinkim taip bendrai ne
IT'shnikai, nedaro to ko nemoka ir apie ka, galbut, nera net girdeje).
Zajabys diskusija, aciu uz demesi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/