Tema: Re: Rootintojams ir pan.
Autorius: Exo
Data: 2014-12-16 15:38:10
Aš asmaniškai namuose naudoju ir visiems kitiems patariu, kadangi tai yra iš ties protingas ir saugus sprendimas... Juo labiau, kad UAC veikia nepriekaištingai ir tau netgi nereikia niekur logintis atskirai, kad ką nors suinstaliuot ar konfigūruoti, tereikia paleist "run as admin..." ir tiek žinių...

Exo

"Caponi"  wrote in message news:m6p6en$f8k$1@trimpas.omnitel.net...

Neskaitant visokiu *nix'istu ir rimtu kontoru, kur adminai tvarka padare,
daug tokiu "normaliu zmoniu" zinai? :-)

Beje, jei jau sneket apie Androida, tai is esmes ir naudojiesi kaip
paprastas useris, o admino teises suteikiamos per koki Superuser apps'a
pagal poreiki.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/