Tema: Re: Android žinovams
Autorius: S54
Data: 2014-12-02 17:06:10
googlas ir CZV mus seka !!!!!11111ĄĄĄąą

"Exo"  wrote in message news:m5jvch$iup$1@trimpas.omnitel.net...

O šiaip įdomumo dėlei, kuo blogas scenarijus: - Pamečiau telefoną, paėmiau
naują ir toliau naudojuosi viskuo po senovei, apps'ais, wifi slaptažodžiais,
kontaktais ir visais kitais privalumais? Ta prasme, ko vardan Jūs to
atsisakėte?

Exo

"Caponi"  wrote in message news:m5jupl$ifd$1@trimpas.omnitel.net...

Nu kodel - va pas mane sitas reikalas isjungtas, is newsu bendruomenes, jei
neklystu, padugne savo aparatuose irgi ta pati padares - zodziu, tokio
scenarijaus tikimybe yra gerokai didesne nei nepakilus saule :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/