Tema: Re: Android žinovams
Autorius: Exo
Data: 2014-12-02 16:22:08
Kodėl nemokamai? Telefonus gamintojai dovanų dalint pradėjo? Byzeway Appl'o ir MS'o produktai turi šiuos servisus taip pat, tik gal kai kuriais atvejais ne taip išvystytus. Apskritai traktuoti šituos dalykus kaip "nemokamus" yra tamsuoliška kaip minimum, sumoki tu už juos "po polnoj programe" jei ne per vieną galą, tai per kitą... ir po to jais nesinaudoti yra kaip minimum kvaila... Ir šiaip rišam su tema, aš tenorėjau pasakyt, jog anksčiau maniau lygiai taip pat kaip ir tu, tačiau įsigilinęs supratau vieną dalyką... aš tikrai niekam neįdomus ir neturiu ką slėpti... supranti? Ir netgi jei tau atrodo jog tu turi ką slėpti, tai vis viena yra niekam neįdomu...

Exo

"Caponi"  wrote in message news:m5kha3$38h$1@trimpas.omnitel.net...

O kodel dede Googlas toks geras ir visiem kilniasirdiskai teikia nemokamas
paslaugas, tikriausiai aiskint nereikia? :-)