Tema: Re: Android ?inovams
Autorius: Exo
Data: 2014-12-02 16:30:20
Plačiau nebepadės, jei prieš tai buvo neįjungti/išjungti/neturėjo palaikymo googlo accaunto syncinimas. Dar turi reikšmės androido versija ir t.t. bet su naujesniais androidais yra taip kad tu pirmą kartą įsijungdamas telefoną, iš karto įsilogini į savo googlo accountą ir leidi jam elgtis taip kaip jis nori. Ko pasekoje, pvz. resetinant ar pametus telefoną, tau sukrenta viskas ką tu turėjai. Aišku su žaidimais tai yra truputi sudėtingiau, kadangi žaidimai irgi turi turėti palaikymą šio reikalo t.y. turi palaikyti googlo "Play games" servisą. Tai jei nesukrito, tai šitas sprendimas tau nebetinka reiškia..

Exo

"kancleris"  wrote in message news:m5khfp$3d7$1@trimpas.omnitel.net...

"Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> Wrote in message:
> Normali? geim? progres? ir pa?ius geimus, googlas s?kmingai perkialia pats kaip ir visus kitus duomenis. Ta?iau jei geimai noname arba pyzdinti tada jau ai?ku problema :)
>
> Exo

O galima placiau
Nes pansi situacija ir pas mane, feja skundziasi po ragelio
upgreido, kad visi geimu progresai nuliniai, nors su tuo paciu
googlio acc suinstolinti i nauja telefona
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/