Tema: Re: Android žinovams
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-02 17:04:07
Siaip nemokamumas ar mokamumas truputi kitoks pas Apple bei dalinai pas MS
ir Googla, nes pirmu atveju tai paciai kontorai priklauso visas hardwaras,
softwaras ir paslaugos, antruoju atveju pinigus mes mokam telefono
gamintojui, o grynai Google paslaugos yra atskiras reikalas, ir uz jas mes
mokam savo privatumu (Androido branduolys yra nemokamas), o tikrus pinigus
Googlui nesa reklamos uzsakovai. Taciau, kaip ir rasiau anksciau, ne vien
privatumas yra problema (taip as puikiai suprantu, kad atskiro individo
duomenys tera smulkus statistinis vienetas, bet grynai is principo, nx
kazkam turiu demonstruot savo triusikus?), o ir pats backupu patikimumas, as
pats asmeniskai turejau atveji (pagooglinimas :-), beje, patvirtino, kad as
ne vienas, kuriam nepasiseke), kai paaiskejo, kad dalis kontaktu kazkodel
like uz borto ir tuo atveju man padejo tik tai, kad lygiagreciai backupus
dariau ir pats.
Dalinis atvejis yra ir sioje temoje - tikimasi, kad viskas graziai
sinchronizuojasi, o praktikoj paaiskeja, kad jei aklai tuo pasikliauji gali
labai sekmingai likt su nosim, jei pats savo virtualiu turtu
nepasirupinai....

Todel as sau nematau jokiu privalumu tuose Google servisuose, o trukumus,
grubiai, du. Taciau as puikiai suprantu, kad siais snukiaknygiu laikais
kazkoks privatumas tera mokyklos laikais girdetas zodis, o pasukt smegenine
ir pajudint pirsta idant pasirupint savimi darosi nemadinga, gi kiek
aplinkui geru dedziu tau saldaini kisa ir kaip patogu tiesiog nieko nedarant
tuos saldainius ciulpt.... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/