Tema: Re: Android žinovams
Autorius: Yvl
Data: 2014-12-02 15:21:54
nugi tai guglius pavoKs adresbuka ir parduos CZV uz brangei...

"Exo"  wrote in message news:m5kd7j$vna$1@trimpas.omnitel.net...

Nu žiūrėk, aš neklausiau, kuo ir kaip tu pakeiti googlo servisus, aš taip
pat neklausiau, kodėl tu nesinaudoji snukiaknige, google+ ar dar bala žino
kuo... Aš klausiau, vardan ko, tu atsisakei tokios patogios google servisų
feečios, kurią apačioj išvardinau? :) Tie visi servisai neturi nieko bendra,
nei su savo nuotraukų viešinimu ar dar velniai žin kuo, kuo tu ten
išvardyjai :)

Exo

"Caponi"  wrote in message news:m5k0fe$k0u$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi as apie backupus ne tik knygose skaites, tai jei paimu nauja
telefona, toliau turiu visus man reikalingus duomenis. Papildomai isikist SD
kortele su mano naudojamu appsu instaliacijom ir tuos apk pabaksnot didelio
vargo nesudaro, juolab, kad tai tenka daryt taip grubiai karta i 2 metus.
O del googlo ir visu kitu reklamsciku, tai as neapsimetu, kad kovoju su
sistema (per mazas as sraigtelis :-)), bet tiesiog man ju paslaugu nikuja
nereikia (o ne atsisakau kazkokio isivaizduojamo patogumo) ir as jiem is
principo nieko neduodu, situacija mazdaug tokia - jei as nesiruosiu buto
pardavinet, tai i ji svetimu zmoniu nesivedzioju aprodyt kaip gyvenu ir man
giliai px, kad siandien beveik visi tai daro, pvz., sudedami savo gyvenima i
snukiaknyge ar viska ant lekstutes patiekdami nuostabybiskajam gugliui.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/