Tema: Re: Lumia failai (turinys)
Autorius: amenox
Data: 2014-10-16 18:39:47
Chaosas gerai kai kada. ;) Hah tarp kitko tos WP plytelės irgi vienas iš
kriterijų buvo pasirenkant, nežinau kaip kitiems bet man ios ir androido
ikonos senus gerus windows 95 primena, nesikeičia nuo tų laikų, o wp kažkas
naujesnio šiai dienai ir jei apsų developeris su galva labai gerai live tile
išnaudojama. Nors šiaip tu teisus, kiekvienam savo. ;)