Tema: Re: Lumia failai (turinys)
Autorius: Exo
Data: 2014-10-14 14:19:09
Visi Android produktai sinkinasi tarpusavyje tiek kalbant apie browserius, tiek apie visą kitą stuff. Jei aš turiu bookmarkus savo PC, tai juos pačius turėsiu ir darbe ir telefone, toliau google drive, docs ir kita. Aišku androidas neturi PC OS, todėl tai šiek tiek paprasčiau. Kai išėjo win8.1 aš labai nuoširdžiai norėjau naudotis visom Metro feečiom, bet žinai kame buvo bėda? O gi tame kad netgi tokiem grandam kaip snukiaknigė buvo kaip ir tau "daug darbo padaryt tam tinkantį apps'ą..." Ir TIK todėl apleidau šitą reikalą...

Exo

On 2014-10-14 13:53, Exo wrote:
> Va būtent dėl tokio mąstymo aš kaip enuseris ir negaliu naudot WP ir esu priverstas naudot suknistą androidą...  Viskas ne todėl kad viską įmest į vieną bendrą MS app storą, o dėl to kad aš (kaip enuseris) nusipirkęs WP ir suvedęs savo userį gaučiau visus apps'us kuriuos naudoju savo PC.. blet nesikeikiant kaip Jums tai nedaeina?

tokios galimybes nera nei Apple (iOS<-->OSX), nei Google
(Android<-->???). Kodel manai, kad tai butu esminis luzio taskas MS?