Tema: Re: Lumia failai (turinys)
Autorius: amenox
Data: 2014-10-16 11:29:39
Šiaip tai visi mes beta testeriai, ne tik MS vartotojai, nes tu nusiperki
foną, sumeti reikalingas programas, pasižaidi su jomis kokį mėnesį ir
viskas, naudojiesi. Gykai, ar kaip vadini "beta testeriai" tai tie, kurie
seka kiekvieną update, tiek platformos, tiek appsų, jie ramiai nemiegos
žinodami kad yra update kurio dar jie neįsidėjo, :) normalūs vartotojai
tiokiom figniom neužsiima. Na aišku būna klaidos, kurioms ištaisyti
reikalingi update, bet čia labai nedažni atvejai, paprastai populiariausios
programos buna daug maž normalios. Na dar aišku fyčios, kaip be jų, kaip
priverst vartotoją dažniau updeitint - akivaizdu, kiekvienoj versijoj pridėt
saldainiuką (kurį galėjo įdėt anksčiau ;). Taigi WP7 atvejų aktyvesni "beta
testeriai" negavo saldainiukų. Taip, bėda, kiekvieną syk pirkdamas IT žaislą
rizikuoji.