Tema: Re: Lumia failai (turinys)
Autorius: Caponi
Data: 2014-10-16 18:32:17
Nu tai o apie ka beprasmiskai diskutuot? Tau patinka griezti remai, ir tau
juose linksma ir gera - as tikrai nieko pries neturiu.
As megstu daiktais naudotis taip kaip iprates ir taip kaip noriu, todel
Androidas su visais savo trukumais man lieka vienintelis pasirinkimas. Plius
tai ka paskutinius 2-3 metus visose srityse daro MS panasu i toki lengva
chaosa, kai jie kazka labai nori padaryt, bet blaskosi pirmyn-atgal ir savo
nedadarytus kurinelius meto pusiaukelej - gali su tuo nesutikt, bet manes
tai kazkodel neikvepia. Na ir galiausiai WP isvaizda mane vemt vercia, nu
bet cia irgi subjektyvus dalykas :-)

Viskas, visi patenkinti.

--
Caponi