Tema: Re: Lumia failai (turinys)
Autorius: amenox
Data: 2014-10-16 18:14:00
Na kodėl taip iškart pasidavei. ;) Šiaip aš nežinau ką pirksiu toliau, WP8
pirktas šiais metais, tai manau aš jį kokius gerus metus dar ar dvejus
patrinsiu, o va tada žiūrėsiu kas tuo metu rinkoje dėsis. Kuomet aš rinkausi
šią vasarą smartą pasirinkimas buvo - ios, Android ir WP. Iš esmės rinkausi
tarp Android ir WP, pasirinkau WP, tiesiog daug pažistamų tuo metu perėjo iš
Android į WP8 ir buvo labai patenkinti. Na ir aš pagal rekomendacijas tai
padariau. :) Visumoj patenkintas, stabilus rago darbas, pakankamai didelis
apsų kiekis šiuo metu ko daugiau reik? Vienintelis šiuo metu kankinantis
klausimas dėl smartwatch - nu nepalaiko tas WP8 tokių daiktų, bet
paskutiniam Update lyg ir atsirado, va kai atsiras tada išvis daugiau
gyvenime nieko nereiks. ;)