Tema: Re: iOS8, Bite, 3G etc.
Autorius: Nevkurse
Data: 2014-09-23 10:50:48
Nu, pabandyk ta rodoma ziema su pirstine paspaust, papasakok kaip sekes :)
Kai uzeina salciai, tai realiai uzknisa, kazkuri ryta prie -25 nesugebejau
paskambint, nes supyptas samsungas susalo ir nereagavo i mano susalusius
pirstus :) tada antra karta su nostalgija prisiminiau dumbfona su mygtukais
(pirmas kartas buvo po to , kai tas pats samsungas ryte nukabintas nuo laido
neistempe iki vakaro)