Tema: Re: iOS8, Bite, 3G etc.
Autorius: news
Data: 2014-09-23 10:26:56
On 2014-09-23 10:18, Invertuota panda wrote:

> Tinkinti tai tinkinti, bet vat kad negali pasirinkt nuosavo notifikacijų
> garso tai jau rimta usability problema. Bent jau man.

Cia kaip nors su lokalizacija susije ar ne? Nes toks suoliavimas gaunasi :)

Paziurejau, yra 10 garsu ivairiems appsams iskaitant ir twitteri bei
facebooka, bet nezinau ar jie ten suhardcodinti ar ne.

As siaip primokeciau koki 100lt, kad jie padarytu notification leda kaip
androide, nes nu blyn, grizus is kito kambario kiekviena karta
spaudineti Home vien tam, kad paziureti ar ko nepraleidai yra konkretus
PITA.