Tema: Re: iOS8, Bite, 3G etc.
Autorius: Terpentinas
Data: 2014-09-23 08:09:50
2014-09-22 22:27, md rašė:

> Nesuprantu, o kodel turetu?

Man patinka obuolių fanų atsakymai į elementarius klausimus:
Kodėl pas obuolį toks mažas ekranas - o kam reikalingas didelis juk tai
nepatogu laikyti rankose. (Problema jau išspręsta)

Kodėl pas obuolį negalima pakelti ragelio naudojant home mygtuką - o
kodėl turėtų? (Problema dar nėra problema ir dar nesprendžiama)

Kodėl pas obuolį nenusiima baterija? - o kam tai reikalinga? (Problema
dar nėra problema ir dar nesprendžiama)