Tema: Re: iOS8, Bite, 3G etc.
Autorius: unce
Data: 2014-09-19 12:26:40
Kai buvom pas Bitę, tai ant visų darbinių 3G įjunginėjom rankinį 2G, kitaip
skundėsi per greit nusėdančia baterija, nepriimtais skambučiais ir panašiai.
Abalių praktiškai neturėjom.

"Invertuota panda"  wrote in message

On Thu, 18 Sep 2014 10:17:50 +0300, news wrote:

> Be abejo turi, bet kai 3G yra sudinas tai telefas makaluojasi tarp 2G ir
> 3G pastoviai. Jeigu kazkas skambina man persijungimo metu - gauna
> "abononetas yra nepasiekiamas".

Na tai apple style sitai turetu "just work". *Incredible* antenos turetu
suprast kad uzpakalis ir *maaaaagical* kodas turetu automatiskai perjungt
i 2G ir ten pasilikt :)

--
kthxbai.