Tema: Re: iOS8, Bite, 3G etc.
Autorius: bat0nas
Data: 2014-09-18 12:08:13
Kai tai ne apie tai:

Žmogus rašo:
"Pirmas pastebejimas - atnaujinus iOS praradau galimybe persijungti i 2G
(GSM) tinkla rankiniu budu"

Reiškia - žmogui trukdo besimakaluojantis ryšys tarp 2G ir 3G. Ir trukdo man
taip pat. Tad rankinio perjungimo į 2G galimybė yra labiau nei nice to have,
o būtinybė.
Jei ji dingo iOS8 - negerai.

"Exo"  wrote in message news:lve79s$9dh$1@trimpas.omnitel.net...

O tai tau trukdo? Yra Vilniuje vietų, kur jokio ryšio nėra, bet ne apie tai
kalba...

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:lve65f$8fs$1@trimpas.omnitel.net...

Labadiena.

Yra Vilniuje net ir Omnitel atveju kelios vietos, kur aš nespėju reaguoti į
besikeičiančias raideles tarp E, G, H, H+ Android telefone.

Aparatas: labai geras Android telefonas ;)

"Exo"  wrote in message news:lve3gg$5o3$1@trimpas.omnitel.net...

OMG!  rimtai? nė karto nebuvo nė su vienu androidu tokios nesamonės :DDD

Exo

On 2014-09-18 10:13, Exo wrote:
> Nesupratau, o toks šūstras daigtas kaip jobalys neturi automatinio rėžimo?
> :D

Be abejo turi, bet kai 3G yra sudinas tai telefas makaluojasi tarp 2G ir
3G pastoviai. Jeigu kazkas skambina man persijungimo metu - gauna
"abononetas yra nepasiekiamas".