Tema: Re: it politika
Autorius: amenox
Data: 2010-06-02 12:24:57
Aha, zmogus administruojantis kompus "nezinojo" kad i juos idiegti
piratiniai windows. :) Nenori pas mus adminu isidarbint? Mes ant softo
galesim sutaupyt, bo priinstaliuosim ko tik musu imonei reikia (ar nereikia,
bet gali prireikt :)), o kai ateis tikrint mes viska tau uzkabinsim ir
galesi papasakot pasakas apie tai kad "teoriskai" tu nieko nezinojai ir
instaliavai "kazkoki" Internete rasta Windows su "kazkokiu" nulauztu
genuine, paskui dar (o stebukle) Internete dar radai visokius photoshopus ir
aplamai kruva naudingo softo, ir net nenutuokei kad uz juos reikia moketi.
:)

P.S. O platino tai Internetas, o kas jis niekas nezino. :)