Tema: Re: it politika
Autorius: Gedikas
Data: 2010-05-18 13:12:59
2010-05-18 13:03, Ovidijus rašė:

> čia kalba apie demokratijos/diktaturos santyki,
> siandien uzblokavus xxx be jokio teisinio pagrindo (vietoje kazkokio teisminio proceso, baudos ir puslapio uzdarymo),
> rytoj bus uzblokuota politika, diskusijos ir is viso kazkokia informacija, kokia tik vietiniam "vadukui Gedikui"  pasirodys naudinga...
>
> p.s.
> tik nepriimkit asmeniskai...
>
> :(]

Nepriimu asmeniškai. Tiesiog darbdavys sprendžia, kokią info blokuot. O
aš vykdau. Manau darbdavys turi teisę spręst, kam ir kaip bus naudojamos
darbuotojui duotos darbo priemonės. Ir didelių filosofijų i
rdekomratijos analizės čia nereikia.

Žmogus iškėlė klausimą kaip susitvarkyt - gavo pasiūlymų, kurie jam/jo
valdžiai arba tiks arba ne.

Neduokdie palaidą balą administruot. Geriau į darbo biržą eit.