Tema: Re: it politika
Autorius: Laimis
Data: 2010-05-18 12:51:37
Sleepy rašė:
> tai gal galim papletot o kam to reikia tema (nes man asmenishkai
> truuksta argumentu todel ash cia ir paklausiau)
>
> jiems nereikia
> cia man reikia (cia ir yra pradzia)

Tiesiu taikymu pas valdžią ir ultimatumas (jei gali sau tai leisti ir
TIKRAI nenori taikstytis su vergove): arba man 100% pakeliamas
atlyginimas, arba bus taip, kaip TURI BŪTI (tai yra bus pagimdyta
politika, atsiras (rašytinės) taisyklės ir jų bus laikomasi į jas
apeliuojama).
Net ir pačiam kūrybiškiausiam darbuotojui bene absoliučia dauguma atvejų
TIKRAI nereikia jokių admin'o teisių, o tikroji tragedija yra tuomet,
kai darbo priemonė (kompiuteris, automobilis ar dar kas) dėl
neatsakingo, nekontroliuojamo, nereglamentuoto naudojimo (te, imk)
(pa)virsta asmeniniais daiktais, kuriuose pradedama kurti asmeninė
(ne)tvarka; o jei/kai kažkas į asmeninę erdvę kėsinasi...