Tema: Re: it politika
Autorius: vytjon
Data: 2010-05-18 10:58:29
   Siūlau pradėt nuo klausimo - "o kam viso to reikia?", o jau tuomet
pamažu ir su vartotojais galima pradėt kalbėti. Apribojus teises vien
todėl, kad "taip turi būti" (kas, aišku, tiesa) sulauksi tik pasipriešinimo.

> Vartotoju argumentai priesh limited user:
> 1 man reikia torentu nes ash siunciu tipo knygas ir jam reikalingas "DARBUI"
> programas be kuriu jis negali dirbti

   Puikiai veikia ir apribotam vartotojui, neužskaitom.

> 2 ash negaliu suinstolinti tos programos "DARBUI"

   Programų instaliavimas yra admino darbas - jeigu jau riboji teises,
būk malonus pakankamai operatyviai reaguoti į tokius pagrįstus pageidavimus.

> 3 ash pats negaliu pasitaisyti pc kai admino ner

   Adminas dirba visą darbo dieną? Be to, paprasčiau įsigyti patikimus
kompiuterius, nei nuolat taisyti pigieną.

> 4 bendras pasiprieshinimas ribotom tesem ant "ju" kompiuteriu

   Argumentuotai atsakyti į klausimą "o kam to reikia?".

> 5 bedos su laptopais kuriuos jie neshiojasi namo (kurie ish valstybiniu
> tampa beveik asmeniniais)

   Kam laptop'ą neštis namo?