Tema: Re: it politika
Autorius: do
Data: 2010-05-18 20:07:05
na paprasciausias sprendimas, kuri mes panaudojom, buvo atskiras softwarinis routeris http://www.smoothwall.org/ . Visi darbiniai servukai, ir mastantys darbuotojai vienam potinkly, gi "didieji it specai" kitam. Visas srautas eina per proxy, dansguardian + clamav a/v. Galimybes praktiskai neribotos, o ir chebra prikurus priedu visokiausiem skoniam ir reikmem. Ir viskas su graziu valdymu per gui, taigi konfiguravimas neturetu sudaryti dideliu problemu net ir niekad nezaidusiam su *nix.