Tema: Re: Visual Studio 2008
Autorius: Vasaris
Data: 2012-01-20 14:00:00
LT niekada to nebus. Nes mokyklose M$ nedaleis, kad būtų nuimta ta narkata.

O kad privatus sektorius pradėtų ką nors veikti, tai reikia group policy linuxams ir tai, kad visi VVS gamintojai paleistų webines versijas, kurios TIKRAI nenusileistų įprastoms, kurių vinis yra normalus GUI su greitu informacijos suvedimu. Mane pvz.: pjauna linux greito rinkimo kombinacijų trūkumas.