Tema: Re: Visual Studio 2008
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-01-20 13:07:43
"vrm" <mr.vrm.tm@ gmail.com> wrote in message news:jfb708$166$1@trimpas.omnitel.net...

> nerashyk to apie ka neturi zhalio supratimo. chia tas pats kas S klases
> merca pakeist zaporozhiechiu: taip, teorishkai ir zapu vaziuoti galima,
> praktishkai - gaidys ish gaidyno.

    Na ka naudodavau fotoshope ta randu ir gimp'e, reiskias ne daug man reikejo, nors siaip kaikurias galimybes teko googlint nes nebuvo aikvaizdzios kaip tai padaryti, pvz. su juo patogu ikonas kurti - kas man reikalingas dalykas darbe nes, kad ir as programeris, bet visa UI piesiuosi pats, ta prasme visokias ikoneles ir t.t... (na vidurinej mokykloj savo klasej graziausiai piesiau na ir mama piesimo mokytoja buvo - tai tai ne problema), su praktika vis geriau gaunasi ir net pradeda patikti :) pvz. jeigu  man reikia visu imanomu formatu ikonu rinkinio vienam ico faile, pvz. nuo 16x16 iki 120x120 ar net ir kokiu tik noriu daugiau pvz. 200 x 200 - nieks netrukdo sukurti kokiu tik reikia dydziu faila. Na ir yra pakankamai man uztenkantis kiekis filtru, colors dalis ir t.t...

    Piesimas gan savotiskas, bet kai ipranti tai neatrodo problema, viskas yra iprocio reikalas, pas opensource ar visokias linux sistemu programas yra siek tiek kita UI sanprata ir nieks nesiruosia pagal M$ dudele sokt, del to persedes nuo photosho ant gimp ar kokios kitos programos dar teks prie jos priprasti, pvz. blenderio vien visa UI kaip naudot ismokt yra kruva video tutorialu, nes visas UI visiskai ne microsoft stiliaus... ten prisedes aplamai nieko nepadarysi jei nesimokinsi....

    Aisku as ne specas, ne dizaineris koks, tai ne man det verdikta ar sie softai pilnai atitinka mokamus, bet kita vertus sie softai turi ir kazkokiu savo idomiu galimybiu, bukai vertinti prisedus per 5 minutes, kai reikia menesi ar kelis mokintis naudot ta programa nevertetu...

JDM.