Tema: Re: Visual Studio 2008
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-01-19 17:29:17
    Na o man OO uztenka (jau 3 metai kaip sakiau su juo:P), buna kad nusikeikiu, bet.... jau praktiskai priprates :) nors tiesa prasidejo viskas nuo to kad buvo kazkoks m$ office, bet sudejus genuine update pradejo keiktis ant jo tai meciau lauk ir susidejau OO ir viskas, del GIMP tai jame idomiu feature'u atradau kurie man reikalingi ir siaip man jo per akis..., o blenderio taip ir neprisiruosiau tutorialu perziuret, ir siaip vengiu visokiu nelegaliu softu nebent tikrai nebuna kitos iseities, bet procentas butu mazas

    Del filmu tai galima internete streamingu pasiziureti pilna saitu, o ar jie ten legalnai rodo ar ne nzn sito, va zaidziu siuo metu geima kuris ir free :))  dabar ne ta era bizki, uz geimus nemokami pinigai ta prasme uz binarus, o moki uz zaidima serveryje ar uz kazkokius daiktus reikalingus zaidimui (tipo item mall)...  Nors turiu legalnus kelis pvz. Diablo2 (atbelsta kokie 6 metai), dar ir sunui D2, Guildwars (kazkur 150EUR sukishta - visi expansionai beveik) ir t.t..., o dabar kalu battlefield play 4 free :P siaip neturiu mados net zaist piratiniuose serveriuose kalbant del zaidimu, paprastai legaliuose globaluose visada, bet ir kist pinigu daug nemegstu i tai tai kokio WoW neesu ne bandes, ir visu namu kompu windozai legalus irgi nors jei iseis tai pereisiu ant ubuntu, dar kazkur nuo senu laiku boxai  metosi su Windows 98 Retail ir MS Visual Visual C++ 6.00, ta prasme taip darau senokai.