Tema: Re: Senos windozes XP spartinimas
Autorius: krx
Data: 2009-09-21 13:13:14
Aš manau, kad grečiausiai kažkas flegmuoja Start Meniu šakniniame kataloge,
kur būna virš "Programs", arba jei toliau palindus - tai kažkurioje šakoje.
Galima kitaip - visos gyvos sistemos klonas į VM'ą, ir išinstaliuojame
aplikacijas po vieną, kol randame bėdą, tada atitinkamai gyvą sistemą
palopom...