Tema: Re: Senos windozes XP spartinimas (27kb)
Autorius: Levas
Data: 2009-09-15 23:02:29
tiesa dar prisiminiau buga rodos VLC plejerio. Jei ant dvieju monitoriu- nunesus veikianti i kita monitoriu kazkaip isprotedavo mygtuku valdymas. O ant vieno monitoriaus- puikiausiai veikia. Dabar ilgai naudojau su vienu monitoriu, bet uzkniso darbastalio mazumas. Vel du monitoriai veikia...

Jau velus metas- dar netycia pilnau uzlausiu windoze. Reikes kita diena dar pamedzioti spartinimo variantu.
Ir dar sumasciau, kad laikas kieta diska pasikeisti, tik kad niekas naujo kompo nenori pirkti ir diska pasikeisti... :)

--
Bye, Levas