Tema: Re: Senos windozes XP spartinimas (27kb)
Autorius: krx
Data: 2009-09-15 22:22:17
Pirma yra du variantai. Turi atsakyt sau garsiai: ar tai nutiko staiga, ar
pamažu, ar taip buvo nuo pat pradžių. Pastaruoju atveju - vaizdo plokštės
tvarkyklės, išjungtas WriteCombining ir VideoAcceleration standartiniuose
dialoguose, įjungta XP "grožybės", kurios pjaunasi su vaizdo plokštės
logika. Jei staiga - galvoji, ką prisidirbai šviežiai. Jei pamažu:

1. su TweakUI pabandyk perkurti ikonų spartinimo buferį. Yra ten toks
mygtukas, atliekantis stebuklingus veiksmus.
2. Atjungti lauk AV. Jei reikia - išvis išinstaliuoti, bent jau laikinai,
diagnostikos tikslais.
3. kiek pamenu, buvo kažkokia M$ PĮ klaida, susijusi su I/O nelogišku,
kreipiantis į aplanką. Ištrinti lauk video dekoderius, jei tokių yra, nes
gali bandyti skaityti visos bylos turinį, vos yra bent mažiausia kreiptis.
Ištrinti (arba bent jau iškelti desktop.ini).
4. Jei kompas dalyvauje domene - žiūrėti, ar nėra tinklo nuorodų,
besivoliančių kur nors Start medyje, tame tarp ir "Documents", bet medžio
šaknyje. Įdomumo dėlei rankiniu būdu iš tinklo panelės atjungti visas tinklo
sąsajas, tada pabandyt per naują (geriausia bandyti naujai po perkrovimo be
tinklo).
5. Atjungti lauk specifinių aplankų tokių kaip Scheduled Tasks ir Printers
paiešką tinklo kompiuteriuose.
6. Pas M$ tikrai buvo karštų pataisų, lopančių spartinančios atminties ir
kieto disko kreipties problemas. Rodosi netgi po SP3.

Šiaip yra straipsnių su daug idėjų gugole.