Tema: Re: Senos windozes XP spartinimas
Autorius: Levas
Data: 2009-09-19 18:51:52
Video draiveriai pas mane nelabai ir updeitinsis- ATI paskelbe, kad mano X700 yra "abandoned" ir nieko jau jai nebetobulins.
Del kontekstines meniu jus labai teisus, taciau as ja nukastravau jau pavasari- desinys klavisas labai jau sunkiai darynedavosi.
Dabar po truputi kiek pamėžiau savo kompa ir magiškai pamažėjo tas strigimas... tačiau dar jis yra.

--
Bye, Levas