Tema: Re: Senos windozes XP spartinimas
Autorius: [nemielas]
Data: 2009-09-21 13:06:38
jei sakai, jog buvo problemu su kontekstiniu meniu tai kol nerasi kokios
programos ar ju bibliotekos taip daro, tol vargsi. greiciausiai dar kazkas
pasilike windozej arba registre. jei tai nebus labai skausminga, gali is win
cd uzkrauti sviezia registra ir paziureti kaip elgsis sistema. aisku teks
kai kurias programas perinstaliuoti.