Tema: Re: Konstitucija, zodzio laisve ir imones vidaus taisykles.
Autorius: Sail
Data: 2014-08-01 14:47:16
Nu tai tau tada dar vienas pataisymas.  Anekdoto. Nes tavajam visas cimusas
praleistas, nes iseina, kad pataike is tikruju i skalbykla.

Atsakymas telefonu skamejo taip:
-Chujachechnaja! Eto ministerstvo kultury!

On 2014-07-31 18:01, monaxas wrote:
> Dabar švelnus kitas pastebėjimas: o.lietuvinimas grupsas ne kalbajobams
> sukurtas, o gūdžiais laikais kai apie UTF buvo tik pasvarstymai ir LT
> standartas skyrėsi nuo MS sukurto dalindavomės patirtimi apie LT kalbos
> naudojimą kompų pasaulyje.

o.lietuvinimas ta prasme, jog ten už tokius barbarizmus jau galima būtų
gal ir grubiau parašyti, o čia tiesiog bendravimo etiketo klausimas ir
tiek. Be abejo, pats turi teisę žmogų pataisyti bet kuriame grupse, bet
kultūringai. Nes gaunasi panašiai, kaip tame anekdote:

Skambutis telefonu:
- Alo, pračėčnaja!?
- Net, bliat... Ministerstvo Kultury!!!

:]

> O grįžtant prie "nešti atsakomybę", tai tik paskui pagalvojau, kad gal
> jūsų kraštuose ir nerėžia ausies/akies tokios sąvokos... Linas man
> paaiškino.

Nerėžia. Bet tai tikrai rimta kalbos kultūros spraga, todėl ačiū už
pastebėjimą, stengsiuosi nebekartoti.