Tema: Re: Konstitucija, zodzio laisve ir imones vidaus taisykles.
Autorius: monaxas
Data: 2014-07-31 19:02:00
Dabar švelnus kitas pastebėjimas: o.lietuvinimas grupsas ne kalbajobams sukurtas, o gūdžiais laikais kai apie UTF buvo tik pasvarstymai ir LT standartas skyrėsi nuo MS sukurto dalindavomės patirtimi apie LT kalbos naudojimą kompų pasaulyje.

O grįžtant prie "nešti atsakomybę", tai tik paskui pagalvojau, kad gal jūsų kraštuose ir nerėžia ausies/akies tokios sąvokos... Linas man paaiškino.