Tema: Re: Konstitucija, zodzio laisve ir imones vidaus taisykles.
Autorius: Bronco
Data: 2014-07-31 20:31:51
On 2014-07-31 18:01, monaxas wrote:
> Dabar švelnus kitas pastebėjimas: o.lietuvinimas grupsas ne kalbajobams sukurtas, o gūdžiais laikais kai apie UTF buvo tik pasvarstymai ir LT standartas skyrėsi nuo MS sukurto dalindavomės patirtimi apie LT kalbos naudojimą kompų pasaulyje.

o.lietuvinimas ta prasme, jog ten už tokius barbarizmus jau galima būtų
gal ir grubiau parašyti, o čia tiesiog bendravimo etiketo klausimas ir
tiek. Be abejo, pats turi teisę žmogų pataisyti bet kuriame grupse, bet
kultūringai. Nes gaunasi panašiai, kaip tame anekdote:

Skambutis telefonu:
- Alo, pračėčnaja!?
- Net, bliat... Ministerstvo Kultury!!!

:]

> O grįžtant prie "nešti atsakomybę", tai tik paskui pagalvojau, kad gal jūsų kraštuose ir nerėžia ausies/akies tokios sąvokos... Linas man paaiškino.

Nerėžia. Bet tai tikrai rimta kalbos kultūros spraga, todėl ačiū už
pastebėjimą, stengsiuosi nebekartoti.