Tema: Re: prekes keitimas /grazinimas
Autorius: Sail
Data: 2014-07-15 16:16:22
Minuso funkcija kasoj isvis negalima, yra GT (grand total) skaitiklis, kuris
visada eina tik i pliusa. Kiek sukalei i kasa - registruoji kaip inkasuotus
pinigus kasos zurnale ir ta pati apskaitoj. Jei yra skirtumas tarp inkasuotu
pinigu ir GT skaitiklio - privalomas aktas su cekio originalu.

Nes jei be cekio galetum grazinti, tai grazinimo kontroles nebera.
Pardavineji mesa turguj, musi i kasa, ir viska grazini pavedimu savo zmonai.
Pajamu nera, pvm nera, vienzo visi laimingi.
Nafig ta kasa isvis tada reikalinga su savo fiskaliniais cekiais?

O jei kas ir grazino pinigus be cekiu, tai imones saskaita. PVM nuo to
pardavimo ir pelno mokesti nuo jo (jei pelnas isvis yra) imone vis vien
sumoketi privalo.
Tiek kad kartais geriau grazint i minusa nei razborkes del smulkmenu.