Tema: Re: prekes keitimas /grazinimas
Autorius: Sail
Data: 2014-07-15 09:36:44
Bet fiskalinis cekis mano kukliu supratimu yra dokumentas, pagal kuri
atsirada mokesciai - PVM ir visa kita.

Jei preke priimi atgal, tai turi atgauti ir ceki, surasyti prekiu grazinimo
akta ir prisegti ceki. Tada jau imone turi teise ta pardavima anuliuoti.

Tas pat sakoma ir kasos darbo organizavimo taisyklese.