Tema: Re: prekes keitimas /grazinimas
Autorius: ManXP
Data: 2014-07-15 10:19:27
Nezinau kokias galias jie turi, bet jau kazkad rasiau, kad viena imone,
nenorejusi grazint pinigu, juos sugrazino gal valandos begyje po skambucio i
VVTAT. Paskambino imones vadovas, pradejo atsiprasinet ir pasiule atvaziuot
pasiimt pinigus.

"WiFi direct"  wrote in message news:lq18kg$k20$1@trimpas.omnitel.net...

žėk, o tu galėtum bent apytiksliai įvardinti vvtat galias?
Kiek aš žinau, jie tų galių jokių ir neturi. Gali tik atstovauti teisme,
suteikti konsultaciją....