Tema: Re: Filmavimas vieshoje vietoje
Autorius: display-name
Data: 2013-01-03 16:18:18
nezinau, tik svarstau. viesoji vieta tai tokia vieta, kur gali lankytis bet
kas. tai sakykim, jei iejimas yra mokamas, tai lankyti gali tik tas, kas
sumokejo uz bilieta, vadinasi ne bet kuris norintis. bet cia tik mano
pamastymai :)
pagooglinus radau viena rinkini ta tema, tiesa 2009 m.
http://kultura.ktu.lt/~vytautas/fotografijos_teise.pdf
is kurios seka, kad renginiuose privalu laikytis nustatytu taisykliu, tai
jei paveikslu (ar kazko kitko) eksponavima laikyti renginiu, tai renginio
organizatorius (muziejus ar pan.) gali nustatyti taisykles, draudziancias ar
ribojancias fotografafima, del ivairiu priezasciu, tokiu kaip paveikslu
blukimas del blyksciu, ar autoriniu teisiu pazeidimu ir t.t. Placiau cia
http://kootvela.blogspot.com/2012/04/fotografuoti-muziejuose-draudziama.html
Analogiskai ir kino teatruose draudziama filmuoti.
Taip pat ir parduotuves vidaus taisykles gali drausti fotografuoti.