Tema: Re: Filmavimas vieshoje vietoje
Autorius: Shlipsas
Data: 2013-01-03 14:06:46
gal koks autoriniu teisu pazeidimas ar pan? Cia tik spelioju, kuom gali
prisidengti bandyt.
Pvz Druskininkuose, Girios aide mokestis uzh fotkinima gal 3 lt. Nu bet
kadangi ir taip ten ne kazhka kainuoja, o man negala del grazaus muziejaus
tai pamokejau :) Juolab kad atskira kvita ishmushe :)

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius